THERE IS LOVE BURNING TO FIND YOU.

Försökte skaffa Bloglovin' nu men självklart är det någonting knas så jag har kontaktat supporten. Hoppas de kan göra någonting, verkar ju som en bra grej! (: Jobbade 8-13 idag, var på Sodexo halva passet. Köpte en tv-tidning imorse, bara för att kunna kryssa i vilka program jag ska se. Får för mig såna där saker ibland, totally random haha. Nu måste jag gå ut med vovven och sen ska jag slappa tills dess att Tim klampar in genom dörren, då ska jag fortsätta slappa, fast med sällskap istället.



By: nicole- skånsk knasig tjej ♥

hahahahahahahahahah, nä. den är ju rolig, eller den börjar bli lite jobbig nu men innan skrattade jag sjukt mycket ;)



okej, ja gör det ! :D

Date: 2012-03-01 Time: 17:20:22
Website: http://nikkkiis.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

Website/Blog address:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0