BLINGIN'


Finaste skalet. ♥ Om ni liksom jag inte äger en iphone kan jag tipsa om denna sida. Det finns även andra som har massa fina skal så det är bara att söka runt. Google is your friend. Utbudet för tillbehör till androidtelefoner är lika med noll i de affärer jag har kikat i.. Jäkla trist!


By: malin

har du också en galaxy ace? :P

snyggt skal btw

Date: 2012-02-03 Time: 14:07:41
Website: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/
By: malin

jotack det var kallt men skönt efteråt :) så himla mysigt på sitt sätt :D ahaaa då har vi likadana :P tobbe skaffa en först, sen jag och sen tobbes lillasyster o nu tycker jag alla har såna xD fast dom är rätt lik iphone ändå utseendemässigt. Gillar skalet, synd bara att ALLA jäkla skal man ser är till IPHONE vart man än kollar och vart man än vänder sig :P

Date: 2012-02-03 Time: 14:18:15
Website: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/



Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

Website/Blog address:

Your comment:

Trackback
RSS 2.0